Първоначално публикувано от Kamen
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем при палене и когато е студена
Collapse
X
-
2011 Giulietta MA-ex
1995 155 1.8 TS 8V
2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex
-
Първоначално публикувано от wrcПървоначално публикувано от KamenХодих да закачам колата на компютър и майстора ми каза че всичко било наред и се съмнявал че ми биле подпушени дюзите. Каза да сложа една добавка на STP за отпучване на дюзите и ми гарантирал 99% че щяла да се оправи колата. Вика ми сутрин като е студен и дюзите припикавали и работели на 5 ms а като загреели почвали да работят на 3 ms и някви такива неща дето не ги разбирам. Ще пробвам с добавката дано се оправи. Нищо не губя.Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша
Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/
Comment
-
На 146-цата няма моторче. Управлението на празен ход е чрез електомагнит и котва. Имах подобен проблем, който се проявяваше само при топло време. Почистих и смазах котвата с WD-40 и проблема се разреши. Почти съм сигурен, че и при теб е така.
Comment
-
Първоначално публикувано от KamenПървоначално публикувано от wrcПървоначално публикувано от KamenХодих да закачам колата на компютър и майстора ми каза че всичко било наред и се съмнявал че ми биле подпушени дюзите. Каза да сложа една добавка на STP за отпучване на дюзите и ми гарантирал 99% че щяла да се оправи колата. Вика ми сутрин като е студен и дюзите припикавали и работели на 5 ms а като загреели почвали да работят на 3 ms и някви такива неща дето не ги разбирам. Ще пробвам с добавката дано се оправи. Нищо не губя.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от DetronНа 146-цата няма моторче. Управлението на празен ход е чрез електомагнит и котва. Имах подобен проблем, който се проявяваше само при топло време. Почистих и смазах котвата с WD-40 и проблема се разреши. Почти съм сигурен, че и при теб е така.Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша
Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/
Comment
-
Първоначално публикувано от KamenПървоначално публикувано от DetronНа 146-цата няма моторче. Управлението на празен ход е чрез електомагнит и котва. Имах подобен проблем, който се проявяваше само при топло време. Почистих и смазах котвата с WD-40 и проблема се разреши. Почти съм сигурен, че и при теб е така.Не винаги компютъра хваща дебитомера като грешка даже много рядко
Трябва диагностика да знае кво прави за да го хване
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от BoboПървоначално публикувано от KamenПървоначално публикувано от DetronНа 146-цата няма моторче. Управлението на празен ход е чрез електомагнит и котва. Имах подобен проблем, който се проявяваше само при топло време. Почистих и смазах котвата с WD-40 и проблема се разреши. Почти съм сигурен, че и при теб е така.Не винаги компютъра хваща дебитомера като грешка даже много рядко
Трябва диагностика да знае кво прави за да го хване
.
Някой ще се хване ли да ми обясни на мен простия пилот на въпросния "самолет".
Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша
Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/
Comment
-
Чети тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewto...ight=%CC%CF%D5
и тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewto...ight=%CC%CF%D5
и тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewto...CF%D5&start=15
Ако не ти стига просто потърси с търсачката0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от BoboЧети тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewto...ight=%CC%CF%D5
и тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewto...ight=%CC%CF%D5
и тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewto...CF%D5&start=15
Ако не ти стига просто потърси с търсачкатаAlfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша
Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/
Comment
-
Камене, извинявам се, че внесох много неяснота с моите "електомагнит" и "котва". Може би поста съм го дал в "нетрезво" състояниеи е страшно неточно. Става въпрос за електроклапан (electric valve). Поне така го пишат в англоезечните форуми. http://forum.alfa145.com/index.php?act= ... st&id=4415 Това не е моторче, а намотка, в която има магнит, който се заврта около оста си под определен ъгъл и пропуска допълнително количество въздух към инжекторите. По този начин прави байпас на дроселната клапа, която се отваря само при натискане на педала за газта.
При мен имаше омаслен прах около магнита и това пречеше той да се завърта. Почистих го с WD-40 и добре го забърсах. Имаше ефект. Пробвай и ти! Успех!
Comment
-
и при мене е така, либрата студена се дави, тя както е автомат първите 1-2 светофара едвам ги взимам, и като мина 2000 оборота се изтрелва, така е първите 2-3 минути доката е студена, а също така като стигне 5000 оборота буквално забива муцуната и спира да ускорява докато не натиснеш газ до дупка, тогава ускорява едвам едвам, а преди 5000 оборота ако натиснеш газ до дупка неще да ускорява,
та утре сутринта съм във Ванто да кажат какво й е болно,
аз първо мислех въздушен филтър, ама го снемих и пак е така, сега си мисля за свещи примерно, но утре ще разберем ...
п.п. А и вариатора ми се варти в главата, или VIS-a щот май той оказва ефект след 5000 оборота ...
утре ще споделя ...
Comment
-
Проблемите при студен двигател е в режима на празен ход и всички компоненти, които влизат там. Щом като загрее двигателя работи добре, значи проблемите са в пусковите системи. Вариатора е за друга цел, не мисли за него в този момент, за въздушния филтър също.
Comment
-
Първоначално публикувано от DetronКамене, извинявам се, че внесох много неяснота с моите "електомагнит" и "котва". Може би поста съм го дал в "нетрезво" състояниеи е страшно неточно. Става въпрос за електроклапан (electric valve). Поне така го пишат в англоезечните форуми. http://forum.alfa145.com/index.php?act= ... st&id=4415 Това не е моторче, а намотка, в която има магнит, който се заврта около оста си под определен ъгъл и пропуска допълнително количество въздух към инжекторите. По този начин прави байпас на дроселната клапа, която се отваря само при натискане на педала за газта.
При мен имаше омаслен прах около магнита и това пречеше той да се завърта. Почистих го с WD-40 и добре го забърсах. Имаше ефект. Пробвай и ти! Успех!ТИ СИ МНОГО ЗАБЛУДЕН КАТО ТИ НАПИША ЕДИН ПЪТ НЕДЕЙ ДА ТЪРСИШ ПОД ВОЛА ТЕЛЕ А ПОМИСЛИ
МОТОРА НА КАМЕН НЯМА НИЩО ОБЩО С ТОВА ДЕТО ТИ СИ МИСЛИШ
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Колеги открих къде ми е проблеми. Ходих вчера в сервиза на BOSCH и там ми сложиха чисто нов дебитомер на BOSCH и колота полетя. Коренно се промени вървенето. Има само един проблем - искат ми 508 лв.за новия дебитомер.
За сега оставам със стария дебитомер който ми казаха че са го почистили и осещам известно подобрение. За сега немога да дам толкова много пари за дебитомер.Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша
Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/
Comment
Comment